Statystyki wskazują, że 75% użytkowników ocenia wiarygodność firmy na podstawie wyglądu jej strony internetowej.
Według magazynu Forbes, posiadanie strony internetowej zwiększa wiarygodność firmy. Dzięki stronie internetowej, klienci mogą łatwo znaleźć rzetelne informacje o Twojej firmie i przekonać się, że jest ona rzeczywiście istniejącą i dobrze ocenianą organizacją.
Czy wiesz, że 85% konsumentów czyta recenzje w sieci przed podjęciem decyzji zakupowej? Którą firmę wybiorą- bez strony WWW czy taką z profesjonalną i aktualną stroną internetową?
Dzięki SEO i stronie WWW, Twoja firma może dotrzeć do tych konsumentów i przyciągnąć ich uwagę. Według Business2Community, 97% konsumentów korzysta z Internetu, aby znaleźć lokalne firmy.
Dobrze zbudowana strona internetowa lub eSklep są łatwe do prowadzenia, bezpieczne do gromadzenia dokumentacji oraz przystępne dla kontaktu z użytkownikiem na każdym etapie.
Bezpieczeństwo- 51% małych firm nie stosuje cyberbezpieczeństwa, a tylko 17% małych firm szyfruje swoje dane. Tymczasem ponad 43% ataków cyberprzestępczych jest wymierzonych w małe firmy
Setki popularnych integracji- Oferujemy także integrację popularnych usług trzecich, np. VISA, PayPal, BLIK, Paczkomaty InPost, narzędzia księgowe, analityczne, systemy bookingowe i wiele innych.
Według statystyk Google, 48% konsumentów przyznaje, że znaleźli pomysł na zakup produktu lub usługi podczas przeglądania internetu.
Według ankietowanych w 2023 roku firm, marketing internetowy jest o 62% tańszy niż tradycyjne kanały (radio, prasa, TV), a generuje 3-razy więcej zapytań ofertowych.
Według Forbes, firmy, które publikują regularnie wartościowe treści, mają 126% więcej ruchu na swoich stronach niż firmy, które tego nie robią.
Główne zalety generowania leadów sprzedażowych z internetu to przede wszystkim:
Social media marketing to skuteczny sposób na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Według badań, ponad 90% firm korzysta z platform społecznościowych do promocji swoich produktów i usług. Dzięki temu, że Twoja firma jest obecna na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie, możesz dotrzeć do milionów użytkowników i zbudować lojalną grupę klientów.
Nie każda platforma społecznościowa jest odpowiednia dla każdego biznesu. Wszystkie platformy różnią się formatem, publiką i etykietą co wymaga specjalistycznej wiedzy i znajomości technicznej.